johan@feddit.nl to theNetherlands@feddit.nlNederlands · 2 months agoKabinet wil eigen risico verhogen naar 455 euro, maar heeft geen steunnos.nlexternal-linkmessage-square3fedilinkarrow-up18arrow-down10
arrow-up18arrow-down1external-linkKabinet wil eigen risico verhogen naar 455 euro, maar heeft geen steunnos.nljohan@feddit.nl to theNetherlands@feddit.nlNederlands · 2 months agomessage-square3fedilink
minus-squareVincent@feddit.nllinkfedilinkNederlandsarrow-up3·2 months agoJe moet de subsidie voor huiseigenaren (de hypotheekrenteaftrek) toch ergens van betalen he…
Je moet de subsidie voor huiseigenaren (de hypotheekrenteaftrek) toch ergens van betalen he…